woensdag 18 november 2009

Bloemenregen





Hallo iedereen,

ik heb een beterschapskaartje gemaakt met de stempel rainin' daisies van Penny Black. Het afdrukje heb ik ingekleurd met de copic markers en uitgestanst met de nestabilities. Het randje met de 3 bloemetjes is geƫmbossed met de cuttlebug en op 3 cm gerild zodat het kaartje hier plooit. Ik vind het persoonlijk een leuk effect om de bloemblaadjes met pearl ex (pearl) en een beetje water te accentueren en dan een plakpareltje in de bloemknopjes te kleven.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ;-)

Groetjes,

Lins

2 opmerkingen:

elke verschooten zei

knap gedaan. Die zieke voelt zich op slag beter.

groetjes


elke

Marcsken zei

Hoi maatje,
gewoon prachtig hier kan ik nog veel van leren zo te zien maar het ontbreekt me helaas aan tijd maar ik ben er zeker van dat ons Lore mijn taak al opvolger voor haar rekening gaat nemen.
Groetjes
Den opa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.