vrijdag 4 december 2009

Let it snow



Hallo creatiefjes,

hopelijk ben ik nog op tijd voor de Penny Black challenge.

Het was echt geen gemakkelijke challenge deze week maar het is toch nog gelukt om het op de valreep af te krijgen
Het sneeuwpopje is ingekleurd met mijn copics en daarna uitgeknipt. De vierkantjes heb ik op de traditionele manier met lat en mes uitgesneden want mijn nieuwe snijmachine doet zo'n kleine snijwerkjes niet echt zoals het zou moeten.
Het lintje in het midden is een strook wit cardstock dat ik langs beide kanten met mijn borderpunch heb afgewerkt. Daarna heb ik dit bestempeld met versamark en geëmbossed met silver snow.

Hopelijk vinden jullie het leuk! Laat gerust een berichtje achter...

Groetjes en prettig weekend,

Lins x

3 opmerkingen:

Spyder zei

So cute! Love all the Penny Black snowmen
(Lyn

Gusta zei

nou Lins

hij is zeker leuk geworden hoor
mijn complimenten hoor

doei doei Gusta

Debbie Stip zei

Een echt winters kerstkaartje! Helemaal top!

Groetjes,
Debbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.