woensdag 19 mei 2010

bye bye boy


Hallo allemaal,

't is weeral een week geleden dat ik een kaartje gepost heb. De tijd vliegt... Ik heb dit weekend nog iets leuk gemaakt voor de nieuwe challenge van de teddy stampers maar dat mag ik pas vrijdag posten.
Zoals je kan zien, ben ik helemaal gewonnen voor het distressen, 't is zo leuk om te doen. Met dit schattig jongetje op zijn driewieler heb ik me echt geamuseerd. Dit is een nieuwe stempel die ik onlangs bij Elke Verschooten gekocht heb, 'bye bye boy' van Mo Manning. Is het geen schatje? Ik heb het meisje meteen ook meegebracht, daar ga ik binnenkort een kaartje mee maken. De achtergrond heb ik ook met een watje en distress inkt gekleurd.
Voor dit kaartje heb ik de sketch van Anne-Marije gebruikt (super gedaan meid!) die ze voor de create4fun-challenge gemaakt heeft.

Nog eens bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn vorig kaartje ;-)

Groetjes en tot heel gauw,

Lins x

10 opmerkingen:

Rolinka zei

Wauw, wat een super leuke kaart zeg!!
En het afdrukje, ben er helemaal weg van....

Anneke zei

Hoi Lins,
nog eens leuk om iets van je te horen ;)
Je kaartje is werkelijk prachtig!
En zoo mooi dat het jongetje is ingekleurd!
Groetjes Anneke

*Ellen* zei

ohh wat een lief kaartje prachtig gedaan

Angelwood zei

Really adorable image, Lins. Your coloring is just lovely on this cute little boy. Can't wait to see what you do with the little girl image. Take care, hugs, Angela

Suzanne zei

hij is echt zooooo gaaf.

gr Sanne

Gusta zei

wat een leuk kaartje meid en wat een super leuk stempeltje

xxx Gusta

celia zei

Hey Lins(ieeee)liefieeeee,
Wat een schattieeee van een kaartieeee! LOL(ieeee)
Net zoals Angela kan ik niet wachten om het meisje te zien!Je bent het toch niet kwijtgeraakt onder één of andere brug!Hihi!
Je hebt dit afdrukje prachtig ingekleurd hoor!Je bent er helemaal weg mee!Veel liefs en hele dikke zoen,Celia.

Annie zei

an adorable image and so beautifully coloured - gorgeous card!
hugs, annie x

elke verschooten zei

knap gedaan. Ze zijn zo leuk om in te kleuren hé.


groetjes


elke

Debbie Stip zei

Ha Lins, wat een lekker vrolijk kaartje is dit en wat heb je het stempeltje mooi ingekleurd!
xxDebbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.