vrijdag 25 juni 2010

Een babykaartje


Hallo iedereen,

vandaag wil ik jullie graag een babykaartje laten zien. Het afdrukje is van Penny Black en de tekst van Marianne Design. Het egeltje heb ik ingekleurd met de copics. Het kaartje is geƫmbossed met de cuttlebug, het malletje heet caramelo.
Met dit kaartje zou ik heel graag meedoen aan de create4fun-challenge met als thema babykaartje.
Deze week is er ook een leuke verrassing bij me in de bus gevallen van Anneke. Ik heb van haar dit leuke kaartje en al deze afdrukjes gekregen naar aanleiding van haar verjaardagscandy.


Anneke heel erg bedankt hiervoor. Je kaartje is zo mooi dat ik graag aan iedereen wilde tonen.
Ook aan al mijn andere blogvrienden een dikke dank-je-wel voor al jullie lieve reacties op mijn laatste kaartendoosje.

Vele groetjes,

Lins x

8 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schatje op dat prachtige kaartje, en wat een leuke afdrukjes heb je gekregen

celia zei

Hey schattie wat is dit weer lang geleden!Je kaartje is weer supermooi/lief! Leuk die mini bloemetjes op de achterkant, je hebt er je werk van gemaakt!
Wat lief van Anneke (dat is ze altijd,maar nu wat meer!hihi).Prachtig hoe ze dat kaartje naar een voorbeeld van je blog gemaakt heeft!Knap gedaan allebei!Tot snel liefie, dikke smak! ;-)

Fabiola zei

toute chou et adorable, bonne chance pour ce challenge, biz

Annemarie en Merit zei

hallo Lins,

Wat een schattig baby kaartje die embosmal is heel lief.
leuk pakketje heb je ontvangen.

groetjes Annemarie en Merit

Anoniem zei

Ja, een heel fijn kaartje heb je gemaakt. Ik wil ook nog een babykaartje maken als het me nog lukt. Ik heb juist mijn teddy bear kaartje geplaatst. Vond ik ook plezant om te maken.
Liefs
Christa

Anneke zei

Hoi Lins,
dat is een lief babykaartje!
En wat prachtig ingekleurd, hoe heb je dat grijs op zijn buikje zo mooi laten in een vloeien met het witte? :) Vind het echt super ingekleurd, en ik vind die egeltjes altijd moeilijk om hun buikje te kleuren daarom doe ik dit altijd licht beige :D hihi...
Nogmaals graag gedaan met je pakketje! Hoop dat je veel plezier gaat hebben met de afdrukjes ;)
Liefs Anneke en nog een prettig weekend!

Gusta zei

wat een leif baby kaartje meid.
en wat heb je een gave kaart en afdrukjes gekregen!!

xxx Gusta

Debbie Stip zei

Ha Lins,

wat een lief kaartje! Helemaal geweldig ook met die mooie achtergrond met die bloemetjes en het stempeltje is weer een$s superschattig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.