woensdag 1 september 2010

pop-up box


Hoi piepeloi,

vandaag wil ik jullie graag dit pop-up doosje laten zien. Een aantal weken geleden had Carla van ScrappedLives een svg-file (snijfile voor SCAL) gemaakt van een matchbox. Ze daagde ons uit om hiermee een leuke creatie te maken en ik heb de uitdaging aangegaan.
Als je het doosje open doet, springt er een beertje uit. Ik vind dit zo leuk om iemand mee te verrassen. Mijn dochtertje is er alvast super enthousiast over. Ze kan zo schateren als dat beertje uit het doosje springt. De foto's geven het effect niet zo goed weer maar ik ga er binnenkort een filmpje van maken.
Hier zijn alvast de foto's van de binnenkant van het doosje:



Er zijn nog mensen die aan deze uitdaging hebben deelgenomen. Carla laat jullie kiezen wat jullie het mooiste vinden, dus als jullie willen stemmen....kan je hier klikken.

Ik ben zo benieuwd wat jullie hiervan vinden ;-)

Vele groetjes,

Lins x

15 opmerkingen:

Anneke zei

Hoi Lins!
Wat is dat geweldig!
Het ziet er super leuk uit, en ik kan geloven dat je dochtertje het ook super vind :D Ik heb al gestemd!! Groetjes Anneke

Monique zei

Dit is echt heel mooi!
Heb gestemd voor je!
groetjes
Monique

*Ellen* zei

wat leukkk, prachtig en super origineel is dit

Fabiola zei

elle est très réussi, vraiment sympa, biz

Marcsken zei

Hoi maatje,
fantastisch ontwerp en mijn stem hem je alvast,een dikke proficiat.
Den opa

Milnie zei

ohhh wat een gaaf doosje! ga meteen even naar het linkje kijken. Begrijp helemaal waarom je dochter het zo leuk vind!

liefs

Riet zei

Ohhh wowww Lins,wat een prachtig doosje,zo leuk dat beertje,mooi papier.

Liefs Riet.

valerski zei

ooh zo tof dit doosje!!
ja heb het filmpje al een mogen zien
het zijn een 3tal lijntjes die je dan moet oprollen.
wist niet dat dit ook in vilt lukt.

ja nog een paar kaartjes gemaakt, zal er niet veel meer kunnen maken.

school is terug begonnen vanaf vandaag.

overdag ga ik gan werken, en savonds volg ik nog avondschool om aan een hoger diploma te komen ;)

celia zei

Wat dacht ge nu dat we u in de steek zouden laten?!...nee hoor je verdiend het want dit is super gevonden en prachtig uitgewerkt!Knap gedaan, veel liefs en dikke X

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Ik vind hem erg leuk! leuke kleuren ook.

Liefs Ida

elke verschooten zei

mijn stem heb je!!!

xxx

elke

Wendy ten Hove zei

Hoi Lins,

Ha ha, wat leuk, zeg! Ik kan me wel voorstellen dat het een super leuk effect geeft, mooi gemaakt, zeg! Erg bijzonder!! Ik vind dat je de uitdaging hebt gewonnen!!

Liefs,
Wendy

Gusta zei

wat leuk Lins ik hoor Lorre al lachen hoor hahaha
ik heb op je gestemd hoor

xxxx Gusta

Anoniem zei

Hey Lins,

op mijn stem mag je alvast rekenen vindt hem prachtig!

groetjes Rebecca

Debbie Stip zei

Ha meis,

wat een ontzettend mooi doosje! En wat een geweldig leuk idee zo'n pop-up beertje erin! Leuke stempels ook, van welk merk zijn die ook alweer? Kzag ze laatst bij de Pipoos, maar ben helaas het merk vergeten...

xxDebbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.