vrijdag 22 oktober 2010

Anything goes bij de Teddy Stampers


Hallo iedereen,

bij de Teddy Stampers heeft mijn teamgenootje Cherie deze keer de nieuwe challenge gekozen:  

Anything goes

Haal dus je berestempels maar boven en maak er een leuke kaart mee. Deze keer wordt onze challenge gesponsord door Elephantastic Cards and Gifts.

Het is echt de moeite om de kaartjes van mijn teamgenootjes ook eens te bekijken op de Teddy Stampers blog.

Voor deze challenge heb ik een easel card gemaakt met een theelichtdoosje. De schattige berestempel heet Milton with Teddy van Wild Rose Studio. Ik heb deze laatst gewonnen bij de ABC Christmas Challenge en ik wou er natuurlijk meteen mee aan de slag ;-)

Milton heb ik ingekleurd met derwentpotloden en uitgestanst met labels seventeen.
De happy birthday is uitgestanst met een pons van Martha Stewart en de ster is gekleurd met een glitterpen.
Het valt misschien minder goed op maar ook de theelichtjes heb ik een bijpassend kleurtje gegeven. Ik heb dit laatst op de blog van Godelieve gezien en ik vind het resultaat zo origineel. Je kan elk theelichtje bij je kaart laten passen.
Dit zijn mijn probeersels, ik moet nog wat oefenen maar het is zo leuk om te doen.


Ik ga dit weekend foto's nemen hoe je dit ook kan maken want foto's zeggen meer dan een lange uitleg ;-)

Alvast een prettig weekend toegewenst! Voor mij is het een verlengd weekend want maandag ben ik samen met Loreke thuis, joepie ;-)

Vele groetjes,

Lins xxx

11 opmerkingen:

*Ellen* zei

war gaaf, prachtig is dit kaartje, en ben heel benieuwd naar die lichtjes

celia zei

Hey Schattie!
Woauw ik val bijna van mijn stoel!!!Ik had het al zien staan op de blog van "teddy-stampers".
Echt super...en ik had het daar ook gezien dat je wat met de kaarsjes gedaan had,nu zie ik ze natuurlijk helemaal!!!Knap,knap, knap!
Het enige spijtige is dat de kleuren niet zo mooi zijn weer gegeven...het lijkt dat de kaarsjes en het geponste "happy..." in het blauw zijn?!
Ondanks dit mankementje wil ik je er toch een dikke proficiat mee wensen!!!
Heel veel liefs en dikke X.
Geniet van lang weekendje!!!

Pop's Cards zei

This is gorgeous sweetie i love the colours that you have chosen, really stunning hugs Pops x x x

Anneke zei

Wat een geweldig kaartje weer!
En zo'n leuk idee :)
Je theelichtjes zijn ook geweldig!
Leuk om te maken he,
ik heb ze vorige kerst bekleed met servetten en zo leuk om te geven :)
Groetjes Anneke

Sanne zei

Hey Lins!

Een SOL is een Scrap Online. Op de site van Tiets (dat is een Club) kun je één keer in de week meedoen met een online scrapavondje. Je krijgt van tevoren de maten van het papier en andere benodigdheden door. Op de avond zelf krijg je steeds een hint (wat je waar moet plakken). Uiteindelijk maakt iedereen hetzelfde kaartje, maar dan toch weer anders. Het is elke keer weer heel spannend wat je gaat maken. Vaak kun je aan de maten wel al zien of het een gewone kaart wordt of iets speciaals. Leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik zag dat jij een easelkaart op je blog had staan. Die staat bijna bovenaan mijn lijstje om nog te gaan maken.

Groetjes Sanne

Marcsken zei

Hoi maatje van me,
in één woord "Prachtig",en het blijft een belevenis om uw site te bezoeken want uw inbreng van steeds weer nieuwe kaartjes overgoten met bijpassende teksten maken van uw site iets uniek.
Grts
mama en papa

Kaatje zei

wow, erg gaaf kaartje!

groetjes,
Annika

Fabiola zei

c'est vraiment une adorable attention, biz

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Lins,zo lief dat beertje,mooi ingekleurd.
En je papier is ook super.

Liefs Riet.

Gusta zei

wat gaaf Lins ik ziet er echt toppy uit meid.

xxx Gusta

Debbie Stip zei

Erg mooi gedaan meis en zo leuk met dat gekleurde theelichtje erin!
xxDebbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.