woensdag 24 november 2010

De eerste sneeuw


Hoi piepeloi,

wat vliegt de tijd ... deze maand zijn er heel wat jarigen in mijn familie met de bijhorende feestjes waardoor ik maar weinig tijd heb om te knutselen.
Ik heb de verjaardagskaartjes gemaakt en Loreke heeft de taartdoosjes versierd met al haar creativiteit. Iedereen was heel blij.
We zijn er al een tijdje mee bezig en ik heb er zo van genoten om dit samen met haar te doen. Dat fier gezichtje als ze haar cadeautje kan afgeven, is onbetaalbaar.

Ik heb deze keer een driehoekskaartje gemaakt, weer eens iets anders ;-) Ik heb hiervoor 'Snowman in top hat' van Whipper Snapper ingekleurd met de copics. Het papier komt uit de Country Christmas papierblok van Marianne Design.

Dit is de binnenkant.


Ik wil met dit kaartje meedoen aan:

Simon says challenge: Let it snow
Totally gorjuss: Not so traditional
A spoon full of sugar: Anything goes

Ik ben zo benieuwd naar wat jullie ervan vinden, alleszins nog een fijne week toegewenst. Dit weekend wordt het weer blogtijd voor me, ik kijk er naar uit om jullie creaties te komen bekijken.

Vele groetjes,

Lins x

17 opmerkingen:

Karlina zei

Bijzonder leuk kaartje weer!
Het model ga k onthouden :-)
Fijne verjaardagen alvast!

Groetjes Karlina

Gusta zei

wat een leuk kaartje en een leuk model zeg.

liefs xxx Gusta

Annemarie en Merit zei

Hoi Lins,

Fijn weer wat van je te zien op de blog, wat een schat van een kaartje heerlijk die sneeuwman uit zijn hoed. Heel leuk model kaartje ook.

liefs Annemarie en Merit

celia zei

Woauw je bent weer heel laat naar bed gegaan!!!Maar met zo'n mooi kaartje zou ik ook mijn nachtrust willen laten!Heel knap gedaan!De schaduw (op de hoed)is perfect!
Kom ik in de leer bij jou voor de copics en dan kom jij bij mij om de achtergronden te leren maken!Deal?!
Heel veel liefs en wat een leuk WE in het vooruitzicht...1001 reader...hahaha!
Dikke X.

*Ellen* zei

wat een lieverd op dat prachtige kaartje

Kaatje zei

wat een mooi kaartje!

groetjes,
Annika

valerski zei

oooh prachtig kaartje!!!!
het begint te naderen e kerst ;)
jammergenoeg nog altijd je kaartje niet ontvangen

Monique zei

Wat heb je dit weer knap gedaan!
Heel mooi ingekleurd afdrukje!
groetjes
Monique

Hobby4you zei

Wat een leuke kaart, tof model!
Je afdrukje is heel mooi ingekleurd!!
Groetjes, Sarah

Annie zei

cute card Lins and love the shape of it.
hugs, annie x

Anneke zei

Inderdaad eens iets anders dan een gewone kaart :)
Heel leuk vind ik hem, en zo lief dat stempeltje en prachtig papier!!
Nog een fijn weekend
Groetjes Anneke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Lins,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Fabiola zei

elle est super chou, j'adore les petits details, biz

debby4000 zei

Oh this is fabulous and so cute.
Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
luv
Debby

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

Oh my goodness!! Such a cute image! I like the papers you used too :)

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!! We appreciate that you shared your work with us!

-Sarah

Anne-Marije zei

Oh wat een superschattig sneeuwpopje!
xxx Anne-Marije

Wendy ten Hove zei

Hi Lins,

Wat een super gezellige kaart heb je weer gemaakt! Je weet toch altijd wel erg leuke stempels te vinden ook! Gelukkig zijn er bij mij momenteel juist weinig jarigen, want ik heb even bijzonder weinig knutseltijd helaas... hopelijk komt dat snel weer, want ik mis het zo... Erg leuke vorm in jouw kaart, ik vind hem weer helemaal leuk! Ik wens je ook nog een hele fijne zondag toe!

Liefs, Wendy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.