zondag 3 april 2011

Tilda op haar paasbest


Hoi iedereen,

ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe paascollectie van Magnolia. Ik ben gewend om beren en andere dieren in te kleuren waardoor ik echt moest wennen om deze dametjes in te kleuren.
Dit rugzakje heb ik gemaakt met de cricut en SCAL. De svg-file van het rugzakje heb ik bij Cards etc. Shop gekocht.
Ik wilde al lang zo eentje maken, eigenlijk ideaal om een klein kadootje in te steken :-)

Dit is de achterkant van het rugzakje:


Ik ben echt benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Met dit rugzakje doe ik me aan de challenge bij:
A spoon full of sugar: Easter
Dutch Magnolia lovers: Anything goes

Geniet nog met volle teugen van jullie zondag!

Veel liefs,

Lins x

27 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een schitterend geheel, het staat echt lief!!!

Groetjes Tinie

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige tasje in die vrolijke kleurtjes

Adrie zei

Nou ook de "dametjes" gaan je goed af hoor Lins. Heel erg mooi ingekleurd. Het is een heel leuk tasje geworden. Succes met de challenge.
Groetjes Adrie

* Üla * zei

Wat een leuk idee, Lins. Lekkere vrolijke kleurtjes en Tilda heb je ook super ingekleurd. Bedankt dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
groetjes Ula

Fabiola zei

oh toute mignonne! biz

Yvonne zei

Wat een schattig rugtasje heb je gemaakt zeg! Helemaal toppie!
Superleuk dat je meedoet aan onze DML Challenge!
Groetjes,
Yvonne

Angélique zei

Hee Lins!

Je hebt er een geweldig leuk project van gemaakt! En dat inkleuren zit wel goed hoor... ze is echt een schatje :)
Enneh... voorlopig hoef je even niet "verplicht" beren te kleuren, dus kun je volop oefenen met je magnoliaatjes ;)

Tot heeeeeeeeeeeeel gauw! *kan niet wachten!!*

*big hugs*

Loes Oorschot zei

Wat is dit leuk zeg! En schitterend gemaakt... heerlijk om naar te kijken.

Groetjes, Loes

Cards etc. Shop zei

Hallo Lins,

Wat een ontzettend leuk tasje heb je er van gemaakt! Echt schattig!

Groetjes,
Jolanda Meursen
Cards etc. Shop

Gusta zei

wat een leuk rugtasje!!! echt gaaf hoor.en je vorige kaart is ook erg leuk gedaan zo.jammer voor je dat dat ze er mee stoppen.ik heb ook heerlijk genoten van het mooie weer.het vaar seizoen is weer begonnen en wij zijn weer heerlijk weg geweest met de boot.

lieve Groetjes Gusta

Christa zei

Hoi Lins , wat een schattig rugzakje heb je gemaakt voor onze challenge. Lekkere frisse kleurtjes ; mooie combi van blauw en geel. En Tilda ziet er super ingekleurd uit. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

Riet zei

Wowww Lins,wat prachtig gemaakt,super stempel,mooi ingekleurd.
Geweldig papier.

Liefs Riet.

Sharon zei

Oh Lins, ek dink jou klein Tilda rugsakkie is absoluut pragtig. So 'n mooi ontwerp en jou inkleur is perfek. Liefs Sharon xx

Squirrel x zei

Wow Lins, this is just gorgeous hun, and so clever! Beautiful colours and Tilda is just perfect. Love it lots. Hugs, Sxx

Annemarie en Merit zei

wat een schattig rugzakje, en je Tildaatje is je goed af gegaan hoor gelukkig zat er nog een konijn op, blijf je nog een beetje in de dieren!!

Anneke zei

Ooh dit is zoo mooi he!! Echt super leuk :) Ik vind het geweldig dat rugzakje, die staat ook nog op mijn to do lijstje! hihi.. En ik hoop dat jij ook lekker van het zonnetje hebt genoten! En jaja ik laat me niet meer vangen door de zon hoor! Smeer me altijd in nu :) hihi
Groetjes Anneke

Wendy ten Hove zei

Wauw! Een rugzakje! Wat een originele vorm weer, Lins, daar ben jij toch zo goed in! Ik had dit jaar ook wel last van de zomertijd, ja, vooral moeite om in slaap te komen steeds... Normaal heb ik er niet zo'n last van, maar ja... we komen er vast wel weer! Hopelijk heb je lekker van het weekend genoten en ik wens je een super fijne week toe!!
Liefs, Wendy

Marcsken zei

Dag maatje,
je hebt ook niet stil gezeten zo te zien en slaagt er toch iedere keer weer in om uw eigen grenzen te verleggen en uw site steeds weer te verrijken met pareltjes die getuigen van ongedwongen creativiteit en inspiratie van de bovenste plank.
We hebben hier maar één woord voor "Fantastisch" en doe zo verder!!!
Een over fiere Oma en Opa

celia zei

Allé ik doe mijn best en schrijf je nog een berichtje, ook al heb ik je telefonisch gezegd dat dit super mooi is!!! Ik mis alleen de mooie rode wangetjes van Tilda'tje maar voor de rest kan ik niets slechts vinden...niet dat ik daar vanuit ging hoor!!!Je hebt je schaduwen perfect weten te leggen!
Het rugzakje ziet er ook al zo prachtig uit, knap hoe je alles zo mooi gesneden krijgt.
Ik wil je langs deze weg ook nog eens zeggen dat jouw kaartje dat ik voor mijn verjaardag van je kreeg, fantastisch mooi is....geweldig gewoon...heb er geen woorden genoeg voor!!!! Ik hoop dat je er foto's van hebt zodat je het aan al je volgers kunt laten zien dat je ook van alle markten thuis bent...markers, derwent of distress...niets wat je niet aan durft of zelfs aan kan!!!!
Je bent een echte artieste!!!!En ik mag me gelukkig prijzen dat ik van je kunsten mag genieten!!!!
Dankjewel voor je vriendschap!!!
Dikke x, je Celia'tje ;-))

Anoniem zei

Lins, een knap rugzakje, en zoals je zegt leuk om kadoo te geven met een kleinigheidje erin. Je verschillende vormen easelkaarten zijn één voor één geweldig.
Ik vertrek zaterdag voor 14 dagen naar de zee met ons Femke, lekker gaan ontspannen.
Liefs
Christa

Marley zei

Super leuk rugzakje is het geworden en zeker perfect om een klein cadeautje in te stoppen! Liefs, Marley

Babette zei

He Lins,
Wat een ontzettend leuk idee zo'n tasje. En de stemepel is goed gelukt hoor.
Groetjes Babette

Debbie Stip zei

Ha Meis,

wat een superleuk rugzakje en wat mooi weer gemaakt, echt een toppertje hoor!
xxDebbie

P.S. ga je nog naar Art Specially dit weekend??

Corine van der Zee zei

Hoi Lins, nou Celia heeft niets teveel gezegd hoor, je maakt echt hele mooie creaties! Dit rugzakje vind ik echt super mooi gemaakt, leuke kleurtjes! Ben gelijk je volger geworden en dus zul je nog wel wat van mij "horen", vond het ook heel erg leuk om je te ontmoeten op de beurs!

Groetjes Corine

Christa zei

Hey Lins ... ik kom gelijk maar even kijken of je de Prisma's al gebruikt hebt ... hahaha
Jouw dag in Zeist kon in ieder geval niet meer stuk, kostte even wat moeite met pinnen, maar geweldig om je huppelend terug te zien komen!!
Je rugzakje is super!
Als je vragen hebt kan je me nu makkelijk terugvinden.

Groetjes van Christa

Unknown zei

Lins, this is totally gorgeous!! I love your coloring and awesome designing! You are one talented lady!!! I miss you so much! Lots of love sweetie! xoxoxo Colleen

daantje zei

Het is echt een leuk rugzakje geworden leuk idee zeg.
groetjes
Daantje

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.