maandag 13 juni 2011

Hartendoosje


Hoi iedereen,

nu is het echt wel al héél lang geleden dat ik nog geblogd heb. 't Is hier al zo druk geweest dat ik er maar niet in slaag om achter mijn knutseltafel te zitten. Nu het bijna vakantie is, zal het vast wel beteren :-)

Dit geschenkdoosje heb ik voor ScrappedLives gemaakt met de cricut en de svg-file hartkegeldoosje. Het doosje heb ik uit lichtroos cardstock gesneden en bedrukt met 'de boomkruin'-stempel die je ook op dit kaartje ziet. De tekststempel komt uit een labelset van Marianne Design.

Ik heb ook nog een belangrijke mededeling voor alle gebruikers van SCAL. Het is belangrijk om de upgrade naar SCAL3 niet uit te voeren want deze versie ondersteunt het gebruik van de cricut niet meer. Eigenlijk wel jammer want de cricut cartridges zijn echt wel peperduur.

Ik kom zo gauw mogelijk bij jullie allemaal een kijkje nemen want ik ben o zo benieuwd naar al jullie creaties. Ik kan de inspiratie gebruiken :-)

Veel liefs,

Lins

18 opmerkingen:

Tinie zei

Ik had je al gemist! Hopelijk kom je nu vaker voorbij:) Wel een heel mooi harten doosje!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Heel mooi doosje, Lins. Ik vind het zelf ook heel leuk voor suikerbonen in te doen, vroeger kwamen die doosje meer voor.
Ik wens "Lore" nog een Gelukkige Verjaardag toe. Spijtig genoeg ben ik er niet toe gekomen om een kaartje te maken.
Knuffel
Christa

celia zei

Heyyyyyyyyy wat leuk je hier terug te zien! En met wat moois!!!!! Heel knap gedaan. Tot "rings".....Doei!
Dikke X, Celia.

Fabiola zei

coucou Lins! contente de te retrouver! elle est super jolie ta boîte, tu peux mettre quoi dedans? biz

Christa zei

Het is wel een schattig doosje om mee terug te komen ... nu volhouden hoor!

Groetjes van Christa

Wendy ten Hove zei

Hi Lins!

Wat fijn datje toch weer wat gemaakt hebt, wat een leuk doosje is dit!! Super cadeautje zo! Hopelijk heb je in je vakantie weer wat meer knutseltijd, maar ja, zo gaat dat soms, he, niets aan te doen. Fijne week in elk geval gewenst!

Groetjes, Wendy

Anneke zei

Prachtig doosje heb je toch gemaakt! Heel mooi :)
Ik hoop dat je een fijn verjaardagsfeestje hebt gehad!
Groetjes Anneke

Kaatje zei

wat een schatje!

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Hey Lins het is een heel mooi doosje!

groetjes rebecca

Babette zei

He Lin, we misten je al, leuk doosje heb je gemaakt hoor. Hoop voor je dat je weer de tijd vindt om lekker met je hobby bezig te zijn.
Groetjes Babette

*Ellen* zei

prachtig is dit originele tasje, fijn om je weer eens te horen

Annemarie en Merit zei

Hoi Lins,

Wat fijn dat je weer in blogland bent.
Wat een schattig doosje,heb je gemaakt.

creanja zei

wat een schitterend doosje, erg mooi bestempeld, zo creeer je je eigen cardstock leuk! gr anja

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Lins.

Liefs Riet.

Willy zei

Hoi Lins,

Ik heb ook al een hele tijd niet gepost, Druk, druk, druk. Maar binnenkort hoop ik weer iets te kunnen maken. Leuk doosje heb je gemaakt.

Groetjes, Willy.

Adrie zei

Ja dat is effe geleden he , maar je hebt het goed gemaakt hoor. Een heel lief doosje , leuk met die stempels er op.
Groetjes Adrie

Corine van der Zee zei

Ik dacht al, waar blijft ze nou? Ik vind het doosje erg mooi geworden. Lieve kleurtjes en details.

Liefs Corine

Anneke zei

Hoi Lins, dank je wel voor de wensen ;) ik heb een hele leuke verjaardag gehad! Het resultaat vind je op mijn blog, kan je ook mijn taarten zien :) hihi..

Hoe ik dat met die vlieger heb gedaan? Ik heb hem eerst uitgeknipt en dan uitgestanst.
Groetjes Anneke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.