zondag 15 januari 2012

Anything but a card bij Simply Magnolia


Hoi allemaal,

vandaag start een nieuwe challenge bij Simply Magnolia

Anything but a card

Voor deze challenge heb ik een cadeautasje versierd met Tilda with peony tails uit de sweet crazy love collectie.
Alle stansjes heb ik bewerkt met distress inkt (tumbled glass en walnut stain). Achter de ronde designable heb ik engelenhaar aangebracht, nog een vleugje versiering van de kerstboom ;-) Zo lijkt het net of Tilda op een wolk zit :-)
Het label heb ik bestempeld met een tekststempel van art impressions (craft and things). De tekst heb ik met dew drop pearlescent sky blue op het label gestempeld en gefixeerd met de heat gun. Dit is echt nodig anders duurt het echt lang vooraleer de inkt helemaal droog is.
Het bloemetje is afgewerkt met een pareltjes bloemenkern, nog wat stickles hier en daar en het tasje is klaar om iemand blij te maken ;-)

Nog enkele details van het tasje :-)



Mijn teamgenootjes hebben zo'n mooie creaties gemaakt, 't is echt de moeite om de challengeblog te bezoeken. De winnaar van deze challenge mag een mooie prijs verwachten van Scrapbooking All Sorts.

Het cadeautasje, het label en de bloemenkernen heb ik allemaal van bij AnMaCreatief.

Haal gerust jullie Tilda'tjes boven want ik ben heel benieuwd naar jullie creaties :-)

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag toe en nogmaals een dikke dank-je-wel voor al jullie lieve reacties!

Vele groetjes,

Lins x

23 opmerkingen:

Tinie zei

Wat weer een prachtig geheel Lins!!! Super mooie kleuren ook gebruikt!!

Groetjes Tinie

LottesCards zei

Wat een prachtig tasje, zulke mooie kleuren heb je gebruikt.
En wat geweldig met dat engelenhaar! Een super idee!

Liefs Lotte

Kaatje zei

superleuk tasje! Gave kleurtjes!

groetjes,
Annika

inge zei

Wat een mooi tasje heb je gemaakt voor de challenge Lins. Leuk randje heb je bovenaan geponsd.

Willy zei

Een prachtig tasje Lins! Mooie kleurtjes en wat een schattig bloemenrandje zit er aan de bovenkant. Erg leuk.

Hartelijke groet, Willy.

Anoniem zei

wat een schatje zeg

celia zei

Ook ik vind het weer fantastisch gedaan! Mooie kleuren, maar nog mooier, wat zeg ik....prachtiger gekleurd! Hier ben ik echt wel jaloers op!!!!
Veel liefs en dikke X!

Christine zei

Wat heb je dat mooi gedaan Lins! Supergoed gevonden dat engelenhaar! En natuurlijk zoals gewoonlijk mooi ingekleurd. Succes ermee meid!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtig tasje Lins,lief die stempel,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Helen zei

Hoi lieverd, wat een supermooi tasje heb je weer gemaakt. Lieve kleurtjes ook. Helaas kon ik bij het blog geen reactie achterlaten. Dikke kus Helen

Sharon zei

Hello my skat, jou pakkie is so pragtig. Tilda is vir my so mooi ingekleurd. Pragtige design... liefs Sharon xx

Gusta zei

wat mooi gemaakt Lins ,mijn complimenten meid.

Lieve groetjes Gusta

Corine van der Zee zei

Oooohhh wat een schatje Lins, lief kleurtje en zo mooi gemaakt! TOP!!!

Liefs Corine

Anja zei

Hoi hoi,
Het is weer een plaatje Lin.En die kleur prachtig!

Groetjes Anja

Fabiola zei

mais quel charme, c'est trop mignon, biz

Adrie zei

Wat een lief tasje Lins , en Tilda zit idd. echt op een wolk.
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Adrie

CreaSjouk zei

Mooi cadeautasje en prachtig met deze blauwe kleur!
Groetjes Sjoukje

Wendy ten Hove zei

Wat een leuk tasje! Dat bloemetjes randje bovenaan vind ik erg leuk staan, goed idee! Mooie kleur blauw ook en erg mooi ingekleurd, Lins!
Leuk om iets in cadeau te geven zo! Top!
Groetjes en fijne middag,
Wendy

Sassy Scrapper zei

Such a pretty gift bag. I love the blue's and that little butterfly is so cute. As well as the circle frame. Tilda is colored in beautifully.
Hugs Bonnie

Annette zei

Hij is SCHITTEREND!
xoxo Annette

Wendy ten Hove zei

Hi Lins,

Je vroeg nog wat over mijn naam-trein-kaartje. Alle stempels zijn van Lawn Fawn, echt super leuk stempels hebben ze daar! Ik heb het treintje in delen gestempeld en ingekleurd. De letters los gestempeld, gekleurd en toen uitgeknipt en opgeplakt! En daar was hij dan! :-D

Liefs en fijne zondag!
Wendy

Marcsken zei

Hey maatje van ons,
amaai,je hebt weer uw best gedaan zo te zien,het is werkelijk ongelooflijk wat jij telkens weer opnieuw uit uw mouw weet te schudden
Gewoon superbe en weer maar eens een dikke proficiat.
Van een over fiere opa en oma.

Angélique zei

Hee sweetie!
Weer een prachtige creatie :)
Ik zal je snel eens mailen (vandaag) om weer wat af te kunnen spreken, in ieder geval misschien nog voor het AS-weekend ;)

*hugs*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.