zondag 1 januari 2012

Zeg het met bloemen bij AnMaCreatief


Lieve blogvrienden,

ik wil jullie heel graag een heel mooi en creatief 2012 toewensen waarin geluk, gezondheid en vriendschap elke dag jullie metgezel mogen zijn.
Ik mag het nieuwe jaar al meteen goed inzetten met 2 nieuwe kaartjes :-)

Dit schuifkaartje heb ik gemaakt voor de bloemenchallenge bij AnMaCreatief. Ik mocht met de superleuke stempelset 'Lovingly yours (swinging)' van Daisy and Dandelion aan de slag. Ik vind deze stempels zo mooi!

Deze 2 konijntjes heb ik ingekleurd met prismapotloden en uitgestanst met curved rectangles. Het bloemetje heb ik vervangen door een bloemetjesspacer die ik heb vastgezet met een lila brad.

Ik vond de bloemetjesknopen wel mooi passen bij deze kaart. Eigenlijk hebben ze dezelfde kleur als het donkerpaarse cardstock maar op de foto is dat niet zo goed te zien.

Zo ziet het kaartje eruit als je het uitschuift.



Kom zeker eens een kijkje nemen op het challengeblog want mijn teamgenootjes hebben nog meer bloemenkaarten voor jullie. Ik zou zeggen, haal jullie bloemetjes boven, doe mee met deze toffe challenge en maak kans op deze schattige stempel van Laurence 'Just to say' :-)


Geniet van jullie eerste dag van het nieuwe jaar!

Groetjes en tot straks,

Lins x

6 opmerkingen:

Louise zei

Hi Lins,

Ik wens jou ook een gelukkig, gezond en creatief jaar.

Prachtig kaartje heb je gemaakt en inderdaad een enig stempeltje.

gr.LOuise

celia zei

Hey Schattie, ook voor jou een super tof 2012, vol plezante uitstapjes met je beste "blogdinnetje", ikke dus! LOL!
Dat we nog veel van mekaar kunnen bewonderen (kaartjes dan of whatever), maar vooral dat we nog dikwijls te samen op stap kunnen!!!
Zet je al maar scrap!!!
Dikke kussen voor jou en je gezinnetje!!!! XXX

Helen zei

Wat is het toch een schatje! Ook voor jou en je gezinnetje alle goeds voor een gezond, gelukkig en vooral creatief 2012. Dat onze vriendschap mag blijven voortduren. Dikke kus, Helen

LottesCards zei

Wat een super leuke kaart, vooral dat leuke modelletje!
Die stempel is zo leuk!!!
Die foto's ook altijd... 't is wat, om het altijd weer goed op de foto te krijgen... Maar het komt toch heel mooi over hoor!

Dikke kus!
Liefs Lotte

Squirrel x zei

Oh this is just so adorable Lins! You have coloured those rabbits to perfection. So gorgeous, love it to bits. Hope you have a happy and creative new year. Big hugs, Sxx

Anneke zei

Voor jou ook het allerbeste voor 2012!! En wat een lief kaartje is dit weer :)
Groetjes Anneke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.