donderdag 1 maart 2012

Favoriete kleurencombo bij AnMaCreatief


Hallo iedereen,

't is bijna niet te geloven dat het al 1 maart is, wat gaat de tijd snel...Het is vandaag een speciale dag, niet alleen gaat vandaag de nieuwe challenge van start bij  AnMaCreatief maar het is ook complimentendag.
Een dag waarop je iemand met een lief woord of een schouderklopje eens extra in de bloemetjes zet want zoals een wijs iemand me ooit gezegd heeft:

"Geluk is een compliment in geschenkverpakking"

Wat hebben we op het challengeblog bij AnMaCreatief mooie feestkaarten voorbij zien komen. Alvast bedankt om van het 1-jarig bestaan van AnMaCreatief zo'n feest te maken.

Voor de maartchallenge mag je deze keer aan de slag met je favoriete kleurencombinatie.

Eerlijk toegegeven heb ik meerdere favoriete kleurencombinaties want ik vind dat bruin met zoveel kleuren mooi samen gaat. Deze keer ga ik voor bruin en paars. 

Het schattige konijn van Laurence 'Just to say' is ingekleurd met prisma potloden. De tekststempel 'Just a note' heb ik op zijn hoofd gezet zodat het konijntje net in 't echt aan het schrijven is.
De sterrenslinger en de tekststempel in de binnenkant van de kaart komen beide uit de me-to-you giftset.
De lila pareltjes vond ik persoonlijk heel mooi passen. Ik gebruik de smalste scortape om ze op te kleven.

Enkele detailfoto's van het konijn en de binnenkant van de kaart.



Kom zeker eens een kijkje nemen op het challengeblog en ontdek de favoriete kleurencombo's en de mooie creaties van mijn teammaatjes. Voor de winnaar hebben we deze grappige stempels van Marij Rahder klaar liggen.
Ik ben echt heel benieuwd naar jullie creaties!


Allemaal een fijne complimentendag toegewenst :-)

Veel liefs,

Lins x

20 opmerkingen:

Adriana zei

Wat een schattig kaartje. Erg geinig met de tekst op de kop!
Groetjes Adriana

Lotte zei

Hey Lins,

Je hebt het weer super gedaan hé. echt tof.

Groetjes Lotte

Ellen zei

Wat een mooie stempel is dit. Je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt.

groetjes, Ellen

Monique zei

Wat een knappe kaart Lins!
Heel erg mooi ingekleurd en de kleurencombinatie vind ik top!
groetjes
Monique

Tinie zei

Wat een schattig kaartje, super afdrukje en die tekst maakt het helemaal compleet!!!

Groetjes Tinie

inge zei

Wat heb je deze kaart mooi gestempeld zeg, en geweldig ingekleurd.

Groetjes Inge

Mieke zei

Erg mooi en schattig kaartje!
xxx

Corine van der Zee zei

Lief kaartje Lins en wat een schattig stempeltje en heel leuk gedaan met de tekst en pareltjes! Supers!!!!

Liefs Corine

celia zei

Hey Schattie, de maanden vliegen voorbij....straks moeten we ons al klaarmaken voor Zeist! Laat je nog weten of ik aan de trekhaak moet?! Het is maar dat ik mijn regenfrakske dan moet mee nemen hé!
Ja je kaartje,wat moet ik er nog van zeggen! Het is weer met heel veel liefde gemaakt!Anne-Marije mag fier zijn met jou in haar team!!!!
De kleuren zijn prachtig, super mooi gekleurd! Weet je dat het al bijna een jaar is dat je de prismas kocht....wat was het spannend hé....ik zie je nog altijd huppelen!
Vandaag, speciaal omdat het complimentendag is, wil ik je langs deze weg ook nog zeggen dat ik voor altijd een blok aan je been zal blijven, thanks voor je vriendschap, vriendinnetje!!!!!!!
Dikke X

Fabiola zei

totalement craquante! biz

Babette zei

Wat een lief kaartje.
Groetjes Babette

Anneke zei

Ooh zo'n schatje Lins, prachtig ingekleurd dat lieve konijntje! En inderdaad bruin gaat met veel kleuren samen is ook één van mijn favo kleurtjes :)
Groetjes anneke

Kaatje zei

wat een schatje!

groetjes,
Annika

Christine zei

Wat een mooi kaartje weer Lins! De kleuren zijn prachtig! En net zoals jij heb ik ook niet een echt favoriete kleur. Ik betrap mezelf erop dat ik dikwijls naar bruin grijp want dat is zo'n fantastische kleur om te combineren!
Ondertussen is het 2 maart maar ik wil je toch nog een complimentje geven: je hebt gouden handen en ik ken je niet persoonlijk maar ik denk dat je een hele toffe madam bent!!!
Veel liefs
Christine

Anoniem zei

Hallo Lins,

Wat een mooi kaartje met een schattig stempeltje!

Groetjes van Inge

Helen zei

Hoi lieve schat; wat is het toch een ontzettende cutie en wat heb je het weer prachtig gekleurd. Dikke kus

LottesCards zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt! En om jouw uitspraken kan ik zo lachen, dat is het vlaamse taaltje hé?! Ik geniet er echt van!!!
Lieverd je hebt echt weer een topkaart gemaakt met de prachtige kleurtechniek van jou!

Liefs Lotte

Valerie Deconinck zei

leuke kaart!
kijk je ook even op mijn blog, ik geef een leuke candy weg

Wendy ten Hove zei

Leuk geworden, Lins, wat een geweldig konijn heb je gebruikt!! Super!!
Liefs, Wen

Sassy Scrapper zei

Super sweet card
Hugs Bonnie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.