zondag 8 april 2012

Een sketch bij Simply Magnolia


Vrolijk Pasen! 

We hebben gisteren genoten van onze paaseitjeszoektocht :-) Lore wist niet waar eerst zoeken, echt grappig om haar bezig te zien.

Vandaag gaat een nieuwe challenge van start bij Simply Magnolia. Je mag een kaart maken met deze mooie sketch met de optie om er een paas -of lentekaart mee te creëren.
Dit is de sketch:


Voor mij is dit geen eenvoudige challenge want ik ben er helemaal niet goed in om vele papiertjes met elkaar te combineren.

Nog een detailfoto van Tilda:


De sponsors van deze challenge zijn Magnolia-licious store en Scrapbooking Allsorts, een reden te meer om die schattige Tilda's en Edwins boven te halen :-)

Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties, neem zeker ook eens een kijkje bij mijn teammaatjes.

Ik wens jullie allemaal nog een chocotastische zondag toe!

Veel liefs,

Lins x

19 opmerkingen:

Fabiola zei

oh qu'elle est mignonne et cette colorisation est top, biz

Ellen zei

Nou, het is je goed gelukt hoor om verschillende papiertjes met elkaar te combineren. Ik vind je kaart hartstikke leuk geworden!

groetjes, Ellen

Anoniem zei

Hallo Lins,

Het is een mooi kaartje geworden!

Ik vind het ook erg moelijk om meerdere designpapiertjes te gebruiken.Het wordt dan vaak te druk.

Het is je goed gelukt!

Groetjes van Inge

celia zei

Heeeeeeey een echt Celia kaartje!!!! Hahaha het is je toch maar weer gelukt!
Ook voor jullie een fijne Pasen en een hele plezante vakantie met een geweldige afsluiter! Tot vlug, dikke X

Tinie zei

Wat een prachtige kaart, in super mooie kleuren!!!

Groetjes Tinie

Cindy zei

Nou volgens heb je helemaal niet zo'n moeite met verschillend papier hoor ;-) je kaart is echt super mooi geworden!

Christine zei

Het is er niet aan te zien Lins dat dit niet je sterkste is! Je kaartje is gewoon prachtig!
Liefs
Christine

Anke zei

Nou het gaat je goed af hoor, ik vind hem prachtig,
liefs Tessa & Anke

Riet zei

Prachtige kaart Lins,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Een schatje Lins, mooie kleuren en lief stempeltje. Heel mooi gemaakt!

Liefs Corine

carina zei

Schitterend kaartje,Lins;Mooie kleuren!
Lieve groetjes
Carina

Wendy ten Hove zei

Goed om te horen dat het eieren zoeken een succes was, top!! Deze is heel leuk geworden, heerlijk in het paa(r)s en wat een mooi boeket heeft ze in handen!
Groetjes, Wendy

Helen zei

Hoi lieverd, ondanks dat al die papiertjes niet je ding is vind ik deze helemaal geweldig geworden. Wat een beauty! Liefs, Helen

Marrie zei

Hallo Lins,

Lief kaartje heb je gemaakt.

Groetjes Marrie

Anoniem zei

Prachtige kaart! Erg mooi ingekleurde Tilda.
Liefs, Myriam

Anne-Marije zei

Lieve Lins,
Ik vind hem geweldig mooi geworden! Je hebt de papiertjes juist mooi met elkaar gecombineerd...
De Tilda is zo schattig en supermooi gekleurd. Er zit echt diepte in haar gezicht! Top gedaan.
xxx Anne-Marije

Monique Lokhorst zei

Lieve Lins,

Ik vond het super leuk je vandaag weer te zien. Ik wil je bedanken voor je schattige kaartje. Wel weer jammer dat we zo kort met elkaar konden praten. Ik hoop dat je je nu wat beter voelt.

Veel liefs,
Monique xxx

Durvina zei

Hoi Lins,

Wat ontzettend leuk dat ik jou met Celia samen in het "echt" heb ontmoet, ons gesprek was erg gezellig.
Wat heb je deze tilda prachtig ingekleurd.
Het is een schatje.

liefs, Durvina

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Lins, via-via kwam ik op je blog en zag meteen dit vrolijke mooie kaartje, geweldige kleurtjes.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.