donderdag 19 april 2012

Pop-up hinge card


Hoi allemaal,

de laatste week is het me nog niet gelukt om te bloggen. De vermoeidheid blijft me parten spelen, net alsof mijn batterijen constant leeg lopen.
Ik mis het lentezonnetje :-)

Carla van ScrappedLives heeft een leuke svg-file voor ons gemaakt, namelijk de pop-up hingekaart. Het is een platte kaart maar als je aan de tab trekt, komt het plaatje naar boven en wordt de tekst eronder zichtbaar.


Voor deze kaart heb ik het schattige konijn van Penny Johnson ingekleurd met prisma potloden. Het bloemetjespapier komt uit het papierblok van forever friends - spring time.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden :-)

Veel liefs en tot heel gauw,

Lins x

13 opmerkingen:

LottesCards zei

Wauw Lins! Wat heb je weer een super mooie kaart gemaakt. Het patroontje vind ik echt super lief. En dat stempeltje... Wat heb je die toch weer prachtig ingekleurd, top meid!

Doe jij maar even rustig aan! Goed aan jezelf denken hé!?

Liefs Lotte

Ellen zei

Ik vind je kaart superschattig! Wat een lief konijntje en geweldig ingekleurd. Het modelletje is ook leuk, weer eens wat anders.

groetjes, Ellen

Adriana zei

Wat een schatje inderdaad en wat heb je dat hart mooi gekleurd. Prachtig kaartje. Ik hoop voor je dat je je batterijen weer goed opgeladen krijgt!

celia zei

Komaan hé Schattie u niet laten gaan hé. Ik weet dat het voor 't moment zwaar voor je is maar de moed niet opgeven!!! Probeer dit weekend van je gezinnetje te genieten en probeer naar je lichaam te luisteren en goed te rusten. Ik snap het wel hoor, het zonnetje laat op zich wachten en die zou je nu wel goed kunnen gebruiken. Maar binnenkort zal ze schijnen voor heel je gezin!!!! ;))

Je kaartje is weer geweldig mooi, super mooi gekleurd en die plooitjes maken het af. Het ziet er heel schattig uit, een echt knuffelkonijn!

Ik wens je een relax weekendje enne "if you need me....weet je me wonen hé"!!!
Dikke knuffel (zoals konijn met kussen) en dikke X.

Squirrel x zei

Oh wow Lins, this is such a little cutie. Love the pop up idea, and your colourwork on that adorable bunny is perfection - just look at that cushion, amazing work hun. Love it to bits. Sending big hugs, Sxx

www.boshobbyshop.nl zei

Heel erg leuke kaart, en ook prachtig ingekleurd!

Groetjes Anouk

inge zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Lins, en het konijntje ziet er superschattig uit in die lieve kleurtjes!

Groetjes Inge

Babette zei

Wat een leuk kaartje en dat konijntje is erg lief. Leuk modelletje.
Groetjes Babette

Anoniem zei

Het is een leuk kaartje geworden met het konijntje.

Hopelijk voel je je gauw weer fitter!

Groetjes van Inge

Tinie zei

Wat een schatje.....super gewoon, zo lief!!!

Enne doe rustig aan, hopelijk een snel herstel!!

Groetjes Tinie

elke verschooten zei

super ingekleurd!!

Druk op pauze en geniet!

xxx

elke

carina zei

Knap gedaan, Lins
Zeer mooi ingekleurd.
Liefs,Carina

Fabiola zei

que c'est mignon!!! biz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.