donderdag 14 februari 2013

Valentijn bij AnMaCreatief


Hoi allemaal,

Anne-Marije, Helen, Lotte en ik zijn alle vier met de nieuwe love-collectie van Me to You aan de slag gegaan. Het is zo verrassend om te zien hoe we met dezelfde producten allemaal een heel andere creatie gemaakt hebben. Op het blog van AnMaCreatief staan ze alle vier op rij, ik ben heel benieuwd wat jullie van het resultaat vinden. Ik vind het persoonlijk zo mooi geworden :-)

Het 'surprise'-beertje heb ik gestempeld met memento inkt tuxedo black en nadien ingekleurd met copic C1. De schaduwen heb ik met potlood gelegd. Ook de stenen heb ik op dezelfde manier ingekleurd. Door de basis met copic te leggen, blijven de fijne details zoals de haartjes helder. Door een licht kleurpotlood kan de inkt vervagen.

De border (memory box) aan de binnenkant heb ik uit het mooie Me to You DP - With love gestanst. Er zitten zoveel leuke papiertjes in deze paperpack. Als klein accent heb ik op de border nog een aantal kleine plakpareltjes gekleefd


Nog een hele fijne dag toegewenst en geniet ervan met al wie je lief is!

Veel liefs,

Lins x

12 opmerkingen:

Squirrel x zei

Simply gorgeous hun! Hugs Sxx

LottesCards zei

Hoe krijg je het weer voor elkaar zoiets prachtigs te creeëren, wauw!!!! Zo mooi in zijn éénvoud en toch zoveel detail, ik ben er helemaal weg van ;-)

Liefs!!!

Adriana zei

Heeeel erg mooi gemaakt, Lins. Ik sluit me maar aan bij Lotte, want zij haalt me weer eens de woorden uit de mond;-)
Liefs Adriana

Patrice zei

Lins, jij bent de laatste in het rijtje van 4 die ik bezoek en jouw creatie is ook subliem!! Zo verfijnt gedaan meis... MOOI!
Groetjes en ook alle liefs Patrice

Anita Meijer zei

Die van jou is ook al zo mooi geworden Lins, helemaal super weer.
Liefs van Anita

celia zei

Goed gelukt....de krijger zal weer in de wolken zijn!!!!
Veel liefs, dikke X en tot zondag met de "uitdaging". ;)

Mieke zei

Whaaw, hoe mooi!!

Karin zei

Mooi!!!

Gr. Karin

Fabiola zei

oh mais que c'est mignon! biz

Helen zei

Hoi lieverd, nogmaals bedankt he! Wat is je kaartje weer een bjoetie geworden; weer een echte Lins-creatie. Daar is iemand heel blij van geworden ;-) Dikke knuf Helen

Nicole zei

Ooohhh wat een lieve en mooie kaart weer Lins. Leuk model ook!!
Fijn weekend. Liefs, Nicole

inge zei

Ik vind deze beertjes echt te schattig en heb zelf onlangs ook een stempel hiervan gebruikt. Ook jouw kaartje is weer enig Lins.

Groetjes Inge

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.