woensdag 14 augustus 2013

Bloempotkaartje

Hoi allemaal,

een bloempotkaartje staat al een hele tijd op mijn to-do-lijstje en het is me eindelijk gelukt :-) Ik vind het persoonlijk enorm moeilijk om een mooi boeketje bloemen te maken. Dit heeft dus de nodige tijd in beslag genomen vooraleer ik ietwat tevreden was.
De basiskaart is met de silhouette uitgesneden (card kit flower pot). De randen van de blaadjes heb ik gesponst met peeled paint.


De bloemen (Magnolia) zijn gestanst uit de first edition paperpad 'new bloom' en vastgemaakt met splitpennetjes.
Het bloempotje heb ik bestempeld met een achtergrondstempel van hero arts (wavy leaf pattern) en versamark. Nadien verder geaccentueerd met perfect pearls (parelmoer).

Nog enkele detailfoto's van de binnenkant:

De tekst komt uit de stempelset 'Eline's words'.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de silhouette challenge.

Vele bloemige groetjes,

Lins xxx

14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat is deze leuk gemaakt ! helemaal op z'n zomers ! top
grtjs,martina
x

Helen zei

Hoi lieverd, wat een prachtige bloemen heb je in je pot staan. Heel mooi gemaakt weer. Dikke knuf Helen xx

scrapcreations-judith zei

Wat een gezellige geheel heb je ervan gemaakt Lins. Soms kost het wat moeite om er wat moois van te maken dat naar het zin is, maar hier kan je absolute tevreden over zijn. Liefs Judith

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer superleuk gedaan Lins, ik vind het schitterend.
Liefs van Anita

Monique zei

Wat een leuke kaart is het geworden Lins! En de bloemen zijn mooi geschikt hoor!!!
grtjs
Monique

Fabiola zei

wouah! Lin, c'est super joli!! biz

LottesCards zei

Heb ik eindelijk tijd om even te kijken naar je bloemen ;-) WAUW meis! Niet meer onzeker zijn, je kan het!!! Ik vind het een prachtig geheel en wat is dat toch tof hé!? Om zulke leuke cadeautjes te maken met je sil! Krijg er steeds meer zin in... Nog even doorwerken dan maar ;-)

Dikke knuffel!!!
Liefs Lotte

Sarah - Crea S zei

Wat ziet dit er leuk uit!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Nicole zei

Wat schattig Lins!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

Karine zei

Hoi Lins, een prachtig kaartje ...

Groetjes karine

anncreatief zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg. Super mooi.
Liefs anneke

Charlotte zei

Dit heb ik gemist! Wat mooi! die bloemen zijn echt mooi gedaan. Leuk dat je het label er kan uithalen (en dus niet op de achterkant moet zitten kladden) Groetjes,
Charlotte

Wendy ten Hove zei

Wat een leuke vorm voor een kaartje is dit! Super! Erg grappig om dan zo het bloemetje uit het potje te moeten trekken om hem te lezen. Leuk gemaakt!
Groetjes, Wendy

Adriana zei

Prachtige bloempot!!! En wat heb je de pot zelf schitterend en fijntjes gemaakt en knap op de foto gekregen!
Liefs Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.