vrijdag 9 augustus 2013

Het leven is...


Hoi allemaal,

dit lieverdje van Penny Black ligt al een tijdje naar me te glimlachen. Ik ben blij dat ik de tijd gevonden heb om hem in te kleuren. Deze keer niet met potloden maar met distress inkt. De vleugeltjes en het lieveheersbeestje heb ik overschilderd met perfect pearls parelmoer (bedankt voor de tip Lotte!).
De randjes heb afgeplakt met post-its en gesponst met memento inkt new sprout - pistachio - olive grove.
Het tekstje (Crafts and things) vond ik wel passend (gestempeld met memento inkt rhubarb stalk). 

Nog een detailfoto.


Ik wil jullie allemaal een heel fijn weekend toewensen!

Liefs,

Lins x

15 opmerkingen:

G Peplow zei

Absolutely gorgeous, fab colouring too x

carina zei

Zooo mooi!

Groetjes, Carina

nicole zei

Wat een lieverdje!!
En zoooo mooooiiii gekleurd!!!!
Groetjesssss

Fabiola zei

oh!!! que c'est chou!!! biz

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Lins, supermooi.
Liefs van Anita

Mieke zei

Oooh wat mooi!!!! Schitterend!

Renate zei

Echt een liefie. Mooie tekst.

-xies- Renate.

Monique zei

Wat een geweldig kaartje!
Knap ingekleurd!!!
grtjs
Monique

Wendy ten Hove zei

Och, wat een schatje is dit, zeg! En zo mooi gekleurd! De tekst vind ik erg leuk gevonden erbij, super!
Groetjes, Wendy

Christine zei

Supermooi gedaan Lins en een heel lief afdrukje is dit!
Liefs
Christine

celia zei

Waaaaaaw! Wat is dit knap gekleurd!
Helemaal top!
Een simpel kaartje helemaal naar mijn zin. De schaduw heb je super gedaan!!!
Knuffel en dikke X.

inge zei

Het is zeker een lievertje Lins, je hebt haar super ingekleurd.

Groetjes Inge

Helen zei

Wat heb je deze prachtig ingekleurd; ik zit hier echt met open mond naar te kijken. Echt supermooi! Liefs Helen

Unknown zei

Wat een super kaartje en zo ontzettend mooi gekleurd. Gaaf hoor!

Adriana zei

Zo schattig! Heel mooi gekleurd! Wat ben jij trouwens lekker bezig geweest, ik heb veel moois gemist zie ik.
Liefs

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.