zaterdag 15 maart 2014

Aan de slag met Memento bij AnMaCreatief


Hoi allemaal,

Ik wil jullie allereerst heel erg bedanken voor jullie lieve reacties en mailtjes. Dit doet zo'n deugd om te lezen! Vooral nu ik zelf zo weinig kan bloggen/knutselen, houdt dit me dicht bij ons knutselwereldje :-)

Bij AnMaCreatief  zetten we vandaag Memento inkt in de kijker. Hier is ook een leuke actie aan verbonden dus neem zeker eens een kijkje op het webshopblog.

Voor dit kaartje heb ik gewerkt met het negatief van de MD collectable 'French cats'. Ik heb er eindelijk eens aan gedacht om hiervan een foto te nemen. Zo wordt het vast veel duidelijker :-)


Eerst heb ik het wit papier geblend met gray flannel, nadien de randjes lichtjes afgewerkt met london fog.
Hierover heb ik de tekst 'speciaal voor jou' (Joy! clearstempelset - Words) verschillende malen gestempeld met london fog.

Om het kaartje helemaal af te werken heb ik deze katjes gemat op het DP van FE bird song. Dit heb ik uitgestanst met de MD craftable 'stitch square and flower'.

Mijn teammaatjes hebben weer zo'n knappe voorbeelden gemaakt, wat je toch allemaal met één product kan doen he.

Verder wens ik jullie allemaal een hele fijne zaterdag :-)

Liefs,

Lins x

6 opmerkingen:

Crealife zei

Een mooie creatie Lins.

groetjes Rebecca

Adriana zei

Supermooi gemaakt en bedacht, Lins. Leuk en duidelijk met je extra foto erbij.
Trouwens ook een leuk blogbericht ervan gemaakt!!!
Liefs Adriana

LottesCards zei

Je kaart is weer zo knap gemaakt!!! Je bent echt een kei met inkt en stansen, prachtig weer! Helaas was mijn berichtje niet goed gegaan :(

Ik kan even niet mailen (ben in Zeeland nu) Maar ik zag je mailtje voorbij komen! Bedankt voor het bestandje. Ik heb die stans niet, dus ik ga eens kijken of ik het kan aanpassen om ook zo'n schone inkeping te krijgen ;-)

Fijn weekeinde nog! Hier gaat het iedere dag een stukje beter, maar nog niet top. Ik mail weer zodra het kan!

Dikke knuffel, liefs Lotte!

Anne-Marije zei

Lieve Lins,

Ik vind dit echt een supermooi kaartje! Zo stijlvol met de French Cats. Leuk dat je laat zien hoe je de Cats geblend hebt met de Memento inkt.

Bedankt voor je mooie voorbeeld!

xxx Anne-Marije

Fabiola zei

superbe! biz

Ann zei

Mooi!
Groetjes, Ann C

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.