vrijdag 27 juni 2014

Watercolor wish


Hoi allemaal,

Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt met 2 stempelsets van rubbernecker 'Watercolor wish' en 'Happy birthday'.
De basiskaart heb ik gestanst uit rozerood en ecru cardstock (bazzill card shoppe). De stans is een creatable van Marianne Design 'Anja`s squares'.


De bloemen heb ik op craft gestempeld. De witte basiskleur heb ik met Versamagic 'Cloud white' gestempeld, nadien heb ik de bloem verder op kleur gebracht met distress inkt 'Picked raspberry' en 'Worn lipstick'. De stengels zijn gestempeld met 'Peeled paint'. Door de stempel meerdere keren net naast elkaar te stempelen, krijg je dit leuk effect.
Als laatste heb ik 'Happy birthday' met memento espresso truffle gestempeld.

Alle materiaal voor dit kaartje kan je in 'In 't woefke' verkrijgen.

Groetjes en een fijne vakantie toegewenst,

Lins x

8 opmerkingen:

Squirrel x zei

So very pretty hun, love this. Hugs xx

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat gaaffff gedaan joh!

LottesCards zei

Wauw, wat schitterend! Jij doet het weer hé?! zo'n mooi geheel met stempels en inkt. Inge boft maar met jou!!! Je kaart is weer geweldig, zo'n schitterend geheel. Liefs!!!

Anita Meijer zei

Schitterend Lins, supermooi vind ik het.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Lins,
je kaartje is werkelijk prachtig! Wat gaaf met die stempels.
Je kleuren zijn ook supermooi!
Groetjes,
GerJanne

Fabiola zei

oh mais que c'est joli Lins! biz

Charlotte zei

Hoi Lins, mooie kaart! Ziet er wel moeilijk uit?

Bedankt voor je reactie op mijn 'huisjeskaart'. Ik kleefde inderdaad de basiskaart gewoon vol washitape. en dan daarna uitstanzen met de grote cirkel. Geeft een leuke structuur aan de kaart. Best leuk, al zeg ik het zelf :)

Groetjes,
Charlotte

Helen zei

wat een bjoetie van een kaart heb je weer gemaakt. Mooi hoor. Liefs, Helen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.