maandag 18 augustus 2014

Pile of teddies


Hoi allemaal,

Eergisteren hebben we een super leuke kleurmiddag doorgebracht met ons team in In 't woefke. Deze berenkaart is het resultaat geworden. Sommige onder ons hebben met Faber Castell gewerkt, anderen met Derwent. Hun kaarten kan je binnenkort vast op hun blog bewonderen.

Dit olijke kwintet is een stempel van Whipper Snapper ' Pile of teddies'. Ik heb ervoor gekozen om ze in te kleuren met Faber Castell potloden. De achtergrond heb ik geblend met distress inkt (Frayed burlap en Tumbled glass).
De rand van berenpootjes is een pons van EK succes. Ik vind deze heel goed passen bij het afdrukje. Doordat het lichtbruine cardstock gemat is op donkerbruin cardstock komen de pootjes beter tot hun recht.

Neem gauw eens een kijkje nemen bij In 't woefke. Het team heeft weer zoveel mooie kaarten gemaakt :-)

Ik wens jullie allemaal een berefijne dag toe!

Groetjes,

Lins ;-)

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een lieffie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Erica ♥ zei

Wat een mooie kaart zeg, de stempel is te gek ☺
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Squirrel x zei

Oh hun, this is super gorgeous! I just want to dive right in there and cuddle them all. Brilliant image and so beautifully coloured. This reminds me very much of a cross stitch kit I have of teddies....maybe I need to make a start on that, it has been gathering dust for far too long now. Hugs xx

Veerle - A colored mind zei

Het was een hele gezellige dag en ik heb genoten! Ik ben heel blij met mijn kaartje, hopelijk komen er nog veel kleurenkaartjes bij ;-)

Sarah - Crea S zei

Ooh, Lins, wat 'n superlief kaartje! En zooo mooi gekleurd! M'n complimenten! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

GerJanne zei

Oh wat een lief kaartje heb je gemaakt! Enig!
Groetjes,
GerJanne

LottesCards zei

Wat ben jij toch een kei in kleuren, en ja, je berenpootjes passen er weer schitterend erbij! Maar ik had ook niet anders verwacht ;-) Wat ben ik benieuwd naar je kleurmiddag!!! Het zal vast heel leuk zijn geweest. Ik hoor het nog wel een keertje ;-)

Liefs!!!

Nanna zei

Tjonge, wat kan jij toch mooi kleuren! Echt heel gaaf gedaan! Liefs Nanna

Fabiola zei

trop trop chou, quel amour, biz

Adriana zei

Wat een schat van een kaart. Prachtig die mooi gekleurde beertjes en die pootjes zijn helemaal super erbij!
Liefs Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.