zondag 25 januari 2015

Yin and Yang


Hoi allemaal,

Ik ben blij dat ik weer even wat knutseltijd gevonden heb om deze 2 schattige muizen in te kleuren.
Deze mooie stempel heet Yin and Yang en is er eentje van Whipper Snapper.


Nadat ik het afdrukje heb uitgestanst, heb ik met een fineliner een kader getrokken. Onderaan heb ik een tab aangebracht met 'HUGS'. Deze tekst komt uit een stempelset van Joy 'Sending messages'.

Het afdrukje heb ik gemat op DP van Maja Design 'Coffee in the arbour: Raspberry jam cookies'.

Bij deze heel veel knuffels naar jullie allemaal!

Liefs,

Lins x

8 opmerkingen:

Fabiola zei

super mignon Lins, biz

Veerle - A colored mind zei

Hij is weer super cute je kaartje. Mooi detail op het reepje achter de stempelafdruk met die hartjes. Mooie kleuren ook, roze maar toch niet te roze ;-)

GerJanne zei

Hoi Lins,
wat een enig stempeltje heb je gekleurd en op je kaart gemaakt. Het kleurwerk is echt prachtig!
Groetjes,
GerJanne

K-Creatief zei

Een heel lief kaartje en mooi ingekleurd en het lintje maakt het af,

groetjes,
Karin

Helen zei

wat een ontzettend lief kaartje en prachtig ingekleurd.
Lieve groetjes Helen xx

Karine zei

Je kaartjes zijn weer stuk voor stuk juweeltjes ...
Groetjes
Karine

LottesCards zei

O, wat fijn dat het gelukt is om weer te knutselen ondanks je drukke agenda! Je kaart is echt schitterend. Wat een lieve schatjes, daarbij heb je de perfecte kleur papier bij gevonden! Helemaal mooi!!! Dat lijntje is ook weer zo'n schitterend detail, weer knapperdeknap! Liefs

Adriana zei

Deze zijn zooo lief! Heel mooi gedaan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.