zondag 24 mei 2015

Minikaartje


Dag iedereen,

Deze keer heb ik een minikaartje gemaakt. Ook nu ben ik weer aan het kliederen geweest :-)

Eerst heb ik een achtergrond gemaakt met distress stains. Het is een mengeling geworden van 'Broken china' en 'Brushed pewter'. Zo krijg je een subtiele glans.

Het gras heb ik gemaakt door met mijn vinger brusho 'Olive green' op het papier te stempelen. Zo krijg je een mooie kleurschakering want er zitten verschillende aardse kleuren in deze brusho.

Als alles droog was, heb ik er een boompje op gestempeld. Dit miniboompje komt uit een setje van Leane creatief ' Tree 4 seasons'. Hiervoor heb ik memento 'Rich cocoa' en 'Rose bud' gebruikt.

Uit een overschotje van de achtergrond heb ik nog een label gestanst met daarop een tekst van Penny Black.

De laatste 3 kaarten zijn helemaal uit mijn comfortzone van de potloden maar ik vind er meer en meer plezier in om te kliederen :-)

Hopelijk tot gauw,

Lins :)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk boompje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sarah zei

Een klein kaartje met een kleine lieve boodschap.
Mooi ! ☆ Sarah ☆

Veerle - A colored mind zei

Ga jij maar lekker verder buiten je comfortzone...I love it ^.^ En toch is het helemaal Lins zo lekker mini.

Antoinette Voorn zei

Super lief en mooi kaartje Lin!

http:/antoinettecreacards.blogspot.nl

Helen zei

wat een lieverdje.
Kliederen op zijn tijd is ook erg leuk :-)
Liefs, Helen

Adriana zei

Wat kan jij mooi kliederen ;-)

Fabiola zei

Super chou et mignon, biz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.